Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak poprawnie obrobić dziurki do guzików.
Autor Wiadomość
Jurgen Offline
Administrator
58th NYSV

Liczba postów: 697
Dołączył: 2013
Post: #1
Jak poprawnie obrobić dziurki do guzików.
W czasie wojny secesyjnej maszyny do szycia nie były jeszcze na tyle zaawansowane by maszynowo obrabiać dziurki do guzików. Dla tego też niezależnie od rodzaju munduru dziurki w każdym były obrabiane ręcznie. Nie była to robota "partyzancka", tylko konkretny ścieg ręczny. Prawidłowy rozmiar dziurki powinien wynosić 1/8 cala. Poniżej wersja rysunkowa ściegu. Przyznam, że na pierwszy rzut oka wydaje się dość skomlikowany, ale zapewne odrobina ćwiczeń da nam potrzebną do wykonania tego zadania wprawę.

       

Obrobiona ręcznie dziurka do guzika w kurtce sack coat.
   
03-02-2014 22:59
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Ricardo Offline
Forumowicz

Liczba postów: 74
Dołączył: 2013
Post: #2
RE: Jak poprawnie obrobić dziurki do guzików.
W ten właśnie sposób obrabiałem dziurkę od guzika przy chlebaku, który uczestnicy zjazdu mieli okazję zobaczyc, rzeczywiście skomplikowanie wygląda to na rysunkach, a w gruncie rzeczy to przednia zabawa. Polecam.
20-02-2014 08:52
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Jurgen Offline
Administrator
58th NYSV

Liczba postów: 697
Dołączył: 2013
Post: #3
RE: Jak poprawnie obrobić dziurki do guzików.
No to fajnie, że się przydało.
20-02-2014 09:04
Znajdź wszystkie posty użytkownika Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Kontakt | Moje forum | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS